آره بده پسر من قبلا خیلی دل درد میشد آب نبات میدادم الان خداروشکر خوب شده
بده
منم هر وقت دل درد داشته باشه میدم چیزیش نمیشه که بهتر از درد کشیدنه که
دامیتیکون نداری؟؟ نبات خوب نیست برای زیر ۱ سال
اره بده
اره بذه من از یک ماهگی ب پسرم میدادم
اگه رفلاکس ندار بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.