۹ پاسخ

من اوتامیل میدادم نساخت بهش
الان آلترا میدم
باید ببینی کدوم بهش میوفته
ولی ببلاک اول بده چون خیلی نرم وسبک تراز بقیه شیراهست

ببلاک کامفورت بده بهترین شیر برای یبوست و نفخ همه چی عالی

ببلاک کامفورت

هرچی میدی کامفورت باشه
کامفورت برا کولیکه

ی شیر خشک سبک بده اپتامیل دکتر ب من گفت سنگینه

یبوست ب شیر خشک ربط نداره دکتر پسرم گفت اگ زیاد شیرشو عوض کنی یبوست میگیره بهم شیر خشک گیگوز نوشت ولی من چون از اول نان ۱ میدادم و تو داروخونه ازش زیاد هست قطعش نکردم نان میدم بهتره روزی ی بار مدفوع میکنه گیگوز کمک میکنه زیاد مدفوع کنه ولی

کولیک داره دوشیره اش نکن بدتر میشه

اپتامیل که گفتن مسمومیت داره نباید به بچه داد

اپتامیل

سوال های مرتبط