۶ پاسخ

پارک نزدن
اون منطقه پر پایگاه های نظامیه، احتمال زیاد یکی از اونا رو زدن
یه جایی تو زند هم زدن که معلوم نیست کجاست

چ فرقی داره کجاهارو میزنن تهش خدا بخاد ب هر نحوی میمیریم دیگ گلم

فقط آروم باشید
از خونه بیرون نرید
خودتون و بچه هاتون رو سرگرم کنید
امیدوارم که خدا نگاهش رو ازمون برنداره و این اوضاع به زودی تموم بشه

پارکو دیگه چرا میزنه خیر ندیده

پارک زیباشهر

دیشب من پیام خوندم ک زده ولی بیمارستان نبود فکرکنم پارک شهرک زیبا بود اسمش یادم نیس

سوال های مرتبط

مامان بچهام مامان بچهام ۴ سالگی
مامان باران مامان باران ۴ سالگی
مامان مامان آتنا مامان مامان آتنا ۴ سالگی
مامان سوین  و سامین مامان سوین و سامین ۴ سالگی
مامان همتاو سبحان🩵🩷 مامان همتاو سبحان🩵🩷 ۴ سالگی