۳ پاسخ

تو شرایط الان ک شیرخشک کم گیر میاد کار خوبیه بنظرم

شدنش میشه ولی نکنی بهتره چون شیرخشک هم قیمتش مناسبه همم مواد معدنی و ویتامین داره

یعنی دیگه شیرخشک ندی کلا؟
میشه بعضیا از ۱۸ ماهگی از شیر میگیرن بعضیا از ۲سالگی

سوال های مرتبط