اهواز دارن میزنن🥲

۱۲ پاسخ

ایران قشنگم امیدورام هموطنام حالشون خوب باشه😢

زنجان اصلا خبری نیس گفته بودن بیمارستان بهمن میخان بزنن هیچ غلطی نتونسن

تهران که شبو کوبیدن

خدا کمکتون کنه تهران رو هم از دیشب بیشتر میزنن

خدا یار کسانی است که برای رضای خداوند از حق دفاع کنند

شیراز تیکه تیکه شده فقط یه لاشه دیشب روانی بودیم

خداخودش کمکمون کنه همه باهم استرس میکشیم

اینجا که از ساعت 3شب شروع کردن الانم از دور دود بلند شده مکان نمیکم فقط میگم اطراف تهرانیم

تهران و که دیشب کوبید داغون کرد😭😭😭

😔😔😔😔

واقعا؟؟ کجاهارو

عزیزم خدا پشت و پناهتون باشه مواظب خودتون باشید🥺😘

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان اسما مامان اسما ۴ سالگی
مامان فسقلی👣👩‍👧 مامان فسقلی👣👩‍👧 ۴ سالگی