شیر میدی طبیعیه عزیز
منم ۸ ماه نشدم طبیعیه
اگه شیر خودتو میدی تا یک سالم ممکنه نشی
من اولین بار همبن ماه رمضون شدم
منم نشدم حتی اون ماه اشتباهی نزدکی داشتم امروز بیبی چک زدم منفی شد
من بعد سه ماه شدم بااینکه شیرخودمم میدم
منم نشدم
اشگال نداره
تا یک سال اینا همینه طبیعی
مننشدمعزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.