دختری از ساعت ۸ بیدار منم پا سوزش شدم😂🤦🏻‍♀️😬

تصویر
۱۷ پاسخ

نه هیچی نگفت حس میکنم ریز مونده آره قدش ۷۹ بود

چ ویو زیبایی 😍
دلم شمال میخاد .کاش جنگ تموم بشه با آرامش بریم .ماهم لاهیجان و اسپیلی خونه داریم ..خونه خواهرشوهرمم مازندرانه

وای وای خدا من که عاشق طبیعتم چقد دلم گرفته این عکس دیدم دوست دارم پیشت بمونم

به به اینجا باشی تا میخوای افسردگی بگیری درو باز کنی همه چی یادت میره😍😍😍❤️

وای دلم باز شد کیف کردم خدا خیرت بده

والا منم اونجا بودم بیدار میشدم چه باصفاا

منم جاش بودم با همچین منظره ای صبح بیدار میشدم😍
خدا حفظش کنه انیسا خانومو❤️

سلام دخترم 8 ماه 15 بود بردم دکتر قدش 79 بود وزنش 8300 بود دورسرش 45 بود بنظرم قد وزنش خیلی کمه

چه خونه دلبازی داری

خونتون کجاس

فقط طبیعت 🥺🥺
دلم خاست

چه جای قشنگی زندگی می‌کنید خوش به حالتون...

وای عجب خونه ای دلم باز شد

پسر من هر روز هشت بیداره بعضی وقتا که هفت 🥲

چه ویو قشنگی داره خونتون

قدو وزن دخترتون چقدره؟

عجب جاییییی

سوال های مرتبط