۴ پاسخ

بچه اولته

خیلی درد میکنه 😓

با دوتا انگشت معاینه تحریکی انجام میدن ولی ایشالا وقتی رفتی برای زایمان نزار زیاد معاینه ت کنند عزیزم

اگه خودتو شل کنی درد نداره بستگی به دکترت داره چطوری معاینه ت کنه بعضیا آروم معاینه میکنن دکتر من وقتی معاینه م کرد درد نداشت ولی وقتی رفتم بیمارستان برای زایمان معاینه تحریکی کردن انقدر درد داشتم داشتم میمردم

سوال های مرتبط