من از اول دوماه میذارم
سلام عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت میکشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه
من از دو ماهگي گذاشتم خيلي هم خوبه و دوست داره
سه ماه ب بعد
من یک ماه تمام گذاشتم الانم عاشقشه
از سه ماه ب بعد
از سه ماه
از وقتی که دست و پا زدن بچه ها شروع میشه و متوجه اطرافشون هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.