تشک بازی از چن ماه ب درد میخوره

۸ پاسخ

من از اول دوماه میذارم

سلام عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت می‌کشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه

من از دو ماهگي گذاشتم خيلي هم خوبه و دوست داره

سه ماه ب بعد

من یک ماه تمام گذاشتم الانم عاشقشه

از سه ماه ب بعد

از سه ماه

از وقتی که دست و پا زدن بچه ها شروع میشه و متوجه اطرافشون هستن

سوال های مرتبط

مامان پناهم 🧚🧚‍♀✨🎀 مامان پناهم 🧚🧚‍♀✨🎀 ۵ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی