دختر من ۳ ماهشه خزیدم واکر ذارشو تا دو سال استفاده میشه
من برند ویواکیدز خریدم ۵ میلیون خیلی راضیم موزیکال هست واکر هست ی گارگاه کوچیک پشتش پیانوش داره
والا خیلی کاربردیه من صبحا بیدار میشه میزارمش کلی سرگرم میشه و منم ب کارام میرسم غلتم میزنه کلی اسباب بازی میچینم دورش
منک دخترم اصن علاقه ای نشون نمیده بهش😐۲ تومن رفتم براش پول دادم گوشه خونه افتاده س😐
تقریبا از دوماه تا ۴ ماه اینا
دخترمن ازدوماهگی داره استفاده میکنه
خانوما شما بچهاتونو چجوری سرگرم میکنین ک ب کاراتون برسین
از ۲ماه و نیم تا زمانی ک غلت بزنن… پسرمن ۳ ماهگی غلت زد دیگ نمیمونه ک نگا عروسکا کنه سریع غلت میزنه
من از ۴۰ روزگی براش خریدم بازی میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.