خانوما تشک بازی از چند ماه تا چند ماه کاربرد داره؟

۸ پاسخ

دختر من ۳ ماهشه خزیدم واکر ذارشو تا دو سال استفاده میشه
من برند ویواکیدز خریدم ۵ میلیون خیلی راضیم موزیکال هست واکر هست ی گارگاه کوچیک پشتش پیانوش داره

والا خیلی کاربردیه من صبحا بیدار میشه میزارمش کلی سرگرم میشه و منم ب کارام میرسم غلتم میزنه کلی اسباب بازی میچینم دورش

منک دخترم اصن علاقه ای نشون نمی‌ده بهش😐۲ تومن رفتم براش پول دادم گوشه خونه افتاده س😐

تقریبا از دوماه تا ۴ ماه اینا

دخترمن ازدوماهگی داره استفاده میکنه

خانوما شما بچهاتونو چجوری سرگرم میکنین ک ب کاراتون برسین

از ۲ماه و نیم تا زمانی ک غلت بزنن… پسرمن ۳ ماهگی غلت زد دیگ نمیمونه ک نگا عروسکا کنه سریع غلت میزنه

من از ۴۰ روزگی براش خریدم بازی میکرد

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۷ ماهگی
مامان 💓هانا💓 مامان 💓هانا💓 ۵ ماهگی
مامان نیلسو🎀 مامان نیلسو🎀 ۷ ماهگی