دختر من از ۴ ماهگی داره باهاش بازی میکنه، فک کنم برای ۲ ماهه زود باشه، ولی توصیه میکنم حتما بگیر، چون بچه خیلی باهاش سرگرم میشه
من خریدم دوستام دارن خیلی راضین ازین موزیکال پیانویی ها
اره خوبه ولی دو ماه زوده
بله بچه من خیلی سرگرم میشد البته از 3 ماهگیش
نه مزخرفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.