۵ پاسخ

دختر من از ۴ ماهگی داره باهاش بازی میکنه، فک کنم برای ۲ ماهه زود باشه، ولی توصیه میکنم حتما بگیر، چون بچه خیلی باهاش سرگرم میشه

من خریدم دوستام دارن خیلی راضین ازین موزیکال پیانویی ها

اره خوبه ولی دو ماه زوده

بله بچه من خیلی سرگرم میشد البته از 3 ماهگیش

نه مزخرفه

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۷ ماهگی
مامان پناهم 🧚🧚‍♀✨🎀 مامان پناهم 🧚🧚‍♀✨🎀 ۵ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣❤️ مامان جوجه رنگی🐣❤️ ۱۰ ماهگی