موز و بستنی به بچه زیر دو سال ندید دیر به زبون میان
من امروز موز دادم امیدوارم اذیتش نکنه
والا من اتمیل موز و خرما دادم دخترم هنوزم درست حسابی شکمش کار نکرده گفتم دیگ ندم اذیت میش
خرما ۸ ماهگی بهتره چون قند بالایی داره ولی موز از ۶ ماهگی
موز که از ۶ ماهگی ولی موز ظاهراً دیرتر من نمیدونستم از ۷ ماهگی به پسرم دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.