۵ پاسخ

موز و بستنی به بچه زیر دو سال ندید دیر به زبون میان

من امروز موز دادم امیدوارم اذیتش نکنه

والا من اتمیل موز و خرما دادم دخترم هنوزم درست حسابی شکمش کار نکرده گفتم دیگ ندم اذیت میش

خرما ۸ ماهگی بهتره چون قند بالایی داره ولی موز از ۶ ماهگی

موز که از ۶ ماهگی ولی موز ظاهراً دیرتر من نمی‌دونستم از ۷ ماهگی به پسرم دادم

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان قندَک مامان قندَک ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان جوجه خانوم مامان جوجه خانوم ۱۴ ماهگی