۸ پاسخ

من از وقتی مامان شدم دلم درد نمیاد خیلی عجیبه
قبلا زمین را گاز میزدم حتی میرفتم آمپول میزدم خوب نمیشدم

سه روز قبل و سه روز اول پریودی سعی کنی سردی جات نخوری مثل لبنیات ،ترشی ،ماهی،پلو
از یه هفته قبلش سعی کن جوراب بپوشی کمرتو گرم نگه داری ،اگه کاچی میپزی کاچی رو با عسل یا شیره انگور ونبات درست کن بخور

من چندروز به پریودم چایی کوهی یاکرک گربه هم میگن با آویشن نبات میخورم پریودشدم قطعش میکنم البته اگه پریودم کم باشه تا روز دوم میخورم خیلی خوبه دردم کمه

من با کیسه آب گرم و ژلوفن خییلی آروم میشم
مفنامیک اسید خوبه ولی خونریزی رو کم میکنه

این چه غذایی هست؟

چای ماسالا و چایی زعفرانی

لامصب بعضی وقتا هیچی جواب نی جز شیاااااف😁

من کیسه آبگرم و آب نبات داع
آویشن هم دم کنی خوبه

سوال های مرتبط