۵ پاسخ

عزیزم منم معمولا افت فشار دارم زنجبیل عالیه حالتو خوب میکنه یه آبجوش بزار و نبات و نصف قاشق مربا خوری زنجبیل بریز توش یکم تند باشه و بخور دست هاتم از استرس اینجور میشه که گل گاو زبون و اسطوخودوس و سنبل الطیب خوبه

روزه میگیری گلم؟
من خودم وقتی روزه میگیرم تا زمان افطار این مدلی ام

غلظت خون یا کم خونی نداری؟؟؟؟

شاید کم خونی

ازاسترسه

سوال های مرتبط