۸ پاسخ

آره من تاحالا آرد قنادی نگرفتم خیلی هم خوب میشه.فقط ۲.۳ بار الک کن.اگر میخوای کیکت کاملا مثل پنبه بشه یه قاشق از اردت کم کن بجاش یه قاشق نشاسته ذرت بریز .اگر نریزی هم طوری نیس بازم خوب میشه .

تصویر

زیاد الک کن

آره میشه فقط یه کم سفت میشه که اونم چند بار الک کنی حوب میشع

اره میشه با آرد قنادی سفید تر و پوک تر میشه ولی با اونم میشه یه دره بافتش سنگین تر میشه

آره عزیزم ولی حتما سه بار الک کن و بکینک پودر هم یه قاشقم بریز

آره عزیزم

اره چرا نشه فقط اندازه ها رو دقیق بریز و بکینگ پودر هم بزن

من همیشه با ارد معمولی درست میکنم،فقط 3،4بار با بگینک پودر الکش میکنم

سوال های مرتبط