از چندماهگی باید سینه خیز برن؟پسر من سینه خیز نمیره

۱۳ پاسخ

والا دکترا میگن بایدی وجود نداره ممکنه یه بچه اصلا چهاردست وپا و سینه خیز نره یه راست پاشه راه بره میگن چهاردست و پا و سینه خیز جزو مراحل اصلی رشد نیستن اصلی ها نشستن مستقل ایستادن و دراخر راه رفتنه

بعضی بچه هااصلا سینه خیز نمیرن

پسره من اخر پنج ماهگی ولی الان توشیش ماهگی داره چمبه کل میره

پسر من تازه داره یاد میگیره یه کوچولو میره جلو

پسرمن از ۴ماهگی میرفت الانم ۴دست وپا میره

دخترمن ازهمون۶ماه شروع کرد ولی سینه خیزنرفت یه حالت جهشی داره حالت چاردستوپامیگیره میکشه بادستاش خودشو جلوالانم کم کم دوقدم چاردیتوپایی برمیداره

پسر من اصلا سینه خیز نرفت یهو چهار دستو پا رفت

فکر کنم ۷ماه میرن بچه من تلاش میکنه یکم میره

پسرمن از۶ماهگی یکم میره جلو.
الان عقب میره

بستگی ب بچه داره پسر من ۵ماهگی رفف

دختر من هفت ماهگی رفت الانم چند روزه چهار دست و پا میره

دختر من هشت ماهگی رفت

دختر منم نمیره

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 ۱۳ ماهگی