نمیدونم اولی که برام سخت بود
من که بیمارستان همراه یکی بودم دکتر میگفت دومی سختره ... چون یکبار اون ۷لایه شکافته شده ، الان بار دوم اون لایه شکافته میشه .
دوم
من شنیدم درد شکم دوم خیلی بیشتره
من دوبار شدم وسر دومی درد داشتم شاید چون خودمو خوب مقوی نکردم
ب نظر من دوم
اول...
سر دوم تجربه داری سر اولی تجربه نداری
بنظر من اولی چون ادم تجربه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.