سزارین اول سخت تره یا دوم؟؟؟؟

۹ پاسخ

نمیدونم اولی که برام سخت بود

من که بیمارستان همراه یکی بودم دکتر میگفت دومی سختره ... چون یکبار اون ۷لایه شکافته شده ، الان بار دوم اون لایه شکافته میشه .

دوم

من شنیدم درد شکم دوم خیلی بیشتره

من دوبار شدم وسر دومی درد داشتم شاید چون خودمو خوب مقوی نکردم

ب نظر من دوم

اول...

سر دوم تجربه داری سر اولی تجربه نداری

بنظر من اولی چون ادم تجربه نداره

سوال های مرتبط

مامان Young lion🦁 مامان Young lion🦁 ۶ ماهگی
مامان حدیث و حسام مامان حدیث و حسام ۷ ماهگی
مامان فینقلی مامان فینقلی هفته هشتم بارداری
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری