۱۰ پاسخ

وااای منم همین مشکلو دارم ولی گذاشتم بعد جنگ ک فضای خونه ملتهب نباشه بعد

من ۷ماه پیش گرفتم ولی ب نظرم اول از شیر بگیر کلا بعد پستونک و بگیر

نه زودتر بگیری برای دندوناش هم بهتره و ترکش آسونتر .من دوقلوهامو دوسه ماه مونده به دوسالگیشون از پستونک گرفتم

من پونزده ماهگی ازش گرفتم بیش از حدم بهش وابسته بود وقتی یادش میوفتاد سریع سوار ماشینش میکردم میبردم دور دور یادش میرفت نهایتن یه هفته سخت بود

دختر من خیلی وابسته‌س قایمش میکنم دنبالش میگرده گریه میکنه پستونک قبلیش سرشو قیچی کردم باز میخوردهمونو 🤦🏻‍♀️ اول از شیر میگیرمش بعد ی فکری برای پستونکش میکنم

نه اتفاقا باید زودتر بگیری پستونک فرم دندونارو خراب میکنه تلخک بگیر از داروخانه بزن بهش تلخه دیگه نمیخوره میندازه دور

نه بگیر اگه بزرگتر بشه سخته ترک دادنش
من سر پستونکش قیچی کردم
گفتم اوف شده
میخورد میدید ی طوریه مینداخت اونور ولی بهونه میگرفت باز میخواست میدادم بهش میدید سرش کنده شده نمیخورد
کوتاه نیومدم هرسری خواست همونو دادم دوسه روزه یادش رفت
فکر نمیکردم انقد راحت باشه اخه خیلییییی وابسته بود

منکه پستونکو جمع کردم که دیگه نبینه
چون وقتی نمیدید یادی نمیکرد ازش
خیلی اذیت نکرد خداروشکر

من ۱۸ ماهگی با کتاب خوندن گرفتم ازش

نه عزیزم زود نیس هر چی دورتر بگیری بد تره
من دو ماه میشه تقریبا پسرمو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پارسا پارسیا مامان پارسا پارسیا ۴ ماهگی
مامان رها مامان رها ۲ سالگی