خونریزیه کمی داره اگه تو بارداری پریود.بشی
نه شما خون ریزیت بیشتره حامله نیستی
خب هرماه تست بده مشخص میشه هستی یا نیستی من همش بخاطر این هرماه تست میدم منفی پریود میشم
من تا سه ماهگی لکه بینی و گاهی خونریزی داشتم
اره منم شنیدم تا ماه ششم بارداریشون لکه بینی و خونریزی دارن
بله خیلی ها اینجوری میشن هرماه پریود میشن تو بارداری
اری ،دختر عمم 🤣ماه چهارم بارداری فهمید حاملس،با درد پهلو میره دکتر ،دکتر میگه خانوم بارداری🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.