۲ پاسخ

من بعد از سه بار معاینه تحریکی پشت سر هم بلاخره دردام شروع شد با یک بار هیچ دردی نداشتم

من دکترم برسی کرد گفت دو سانت باز شدی و انقباض منظمم داشتم دیگ همون روز نامه داد رفتم بیمارستان ۸ ساعت بعدشم بچم دنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی