هم ۵۰۰ ساده میشه خورد هم ۳۲۵
منم گاه گاهی سردرد شدید میگیرمو اگه مجبور بشم ۵۰۰ ساده میخورم.
مشکلی نداره میتونی بخوری ولی زیاد نخور، مطالعات جدید نشون داده با بیش فعالی ارتباط داره
اره من خوردم چندباردکترم تاییدکرد
اره بخور روزی چهارتا میتونی بخوری
من میگرن دارم رفتم مغزعصاب گفت میتونی بخوری
بله میتونی
اگر ضروری نیس نه
نمیدونم تا چ حد درسته باز از دکترت بپرس
ولی میگن هفته های اول باعث شکاف لب یا همون لب شکری میشه
اره من میخوردم برای دندون درد
ن فقط۳۲۵
نصف کن بخور من ک کامل میخورم
نه اصلا فقط ۳۲۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.