۱۴ پاسخ

راوین هم قشنگه

آریامهر_الشن_آیاز_تیام_پاشا_اِلوین

از انتخابای خودت ویهان


میلان و فرهان و شهسان

من کایان . دایان . دوس دارم ارکانم ک خودت گفتی قشنگه

اسم پسر ما رادمهر هستش

ایهان قشنگه
ویهانم قشنگه

هاکان
هامین
رادین
بردیا
دیاکو

دیان تیام آیهان هیراد کارن دیار
منم موندم هنوز انتخابی نکردم 🥴🫠🧡

چ اسمایی مدنظرت هس

آریا.

من گذاشتم داریوش

بین چه اسمایی موندی

من دیار و دایار دوسدارم

یاشار،هیراد،هامین،هیرمان،رادمهر،دایان،دیار

سوال های مرتبط