ب زایمان طبیعی فک میکنم تپش قلب میگیرم خیلی میترسم😭😢

۱۴ پاسخ

همش وحشتناکه ربطی به طبیعی سزارین نداره

هردو نوع سخته فکر نکن سزارین راحته کلا وحشتناکه اما همینکه بری بیمارستان هیچی برات مهم نیست فقط میخوای زود خلاص بشی 😕😁

عزیزم هر دو ترس داره طبیعی کنی یه روز دیگه میتونی بلد بشی

وای تنها نیستی منم خیلی میترسم همش استرس دارم

اخی الهی عزیزم
چیکارکنیم مجبوریم برای مادرشدن هردردی رو تحمل کنیم

هردو روش زایمان سختی های خودشو داره ولی من صدبارم برگردم عقب باز میرم طبیعی اصلا نترس بهترین انتخابه ماماهمراه بگیر خیلی خوبه

اخ منم دیگه 😮‍💨

من با اپیدروال زایمان طبیعی کردم واقعا عالی بود بنظرم اگه طبیعی هستی حتما انجام بده

اسمش ترسناکه🥲😆

عزیزم اگ آمادگی داشته باشی هیچی نمیشه

اگه ميتوني پول سزارين رو بدي برو سزارين

منم وحشت داشتم برا همی سزارین شدم😂

🥲نکنه منم نزدیک زایمان استرس بگیرم
الان ندارم انگار قراره شوهرم بجای من زایمان کنه

منم خیلی میترسم

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی