ایفون ۱۳ دوسال پیش ۴۸خریدم
تو ايفون ب نظرم ايفون هشت عاليه هم كيفيتش هم خودش قيمتشم فكر كنم الان كم تر از ١٥باشه
فرودی میشناسی توی رسالت ؟
گوشی چکی میده ما کل خانوادمون گوشیامون ازاون گرفتین خدایی خوبه هم نقد میده هم اقساط هم چکی ادم خوبیه خاستی بگو شمارشو بفرستم واست
من اذر ۱۷ پرومکس گرفتم ۱۶۸ به امید اینکه ۱ ماه بعد ریجستر کنم با ۷۰ تومن
هفته پیش ۱۰۲ دادم ریجستر کردم مجبور بودم چون گوشی دیگه نداشتم ولی خیلی زورم اومد😒
تازه نخریدم یکسال شده a55
من دو سال پیش آیفون ۱۳خریدم ۴۶تومن
۱۳نرمال پارسال ۵۰
13 معمولی یک بهمن خریدم ۶۳
۱۶ پرومکس ابان خریدم ۱۷۰
کرمان آیفون میشه چکی گرفت از بازار موبایل
کنه.
نمیدونم فک نکنم با چک کسی کار منه
آ۵۶ سامسونگ ۷۰ ملیون نقد
ایفون ۱۷ اوایل بهمن گرفتم ۳۱۵ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.