خانما شماهم مثل من با گوشی به بچه غذا میدین؟

۷ پاسخ

اصلاااا

عزیزم نذار به گوشی عادت کنه، از این وسایل خاله بازی که فنجون و بشقاب و قابلمه داره بگیر تو اونا بده بهش با حالت بازی و مهمونی، ایشالا بخوره کم کم گوشی از سرش بیافته.

دخترمنم یه مدته بدون گوشی لب نمیزنه درصورتیکه قبلا راحت میخورد

من کردم شما نکنید حتی اگ غذا نخورد دخترم ۳ سالشه غذا خوردنش کاملا شرطی شده دیگ

نه اصلااا نه گوشی نه تی وی

ن خودش میخوره

نه میخوره خودش

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان 🌹نفس مامان🌹💕 مامان 🌹نفس مامان🌹💕 ۲ سالگی
مامان خرمالو مامان خرمالو ۲ سالگی