من ب پسرم آپتامیل پرونوترا میدم قبل جنگ پیدا نمیکردم اصلا
جنگ شد رفتم کل شهر و گشتم ۳۰ تا گرفتم🤦♀️
چندتا داری عزیزم چ شیرخشکی میدی ؟
من ۹ تا دارم اما بچم ۳ روزه تموممیکنه حالا چند تا کد ملی دارم باید برم بگردم داروخونه بگیرم
ایشالا همه چی خوب میشه.
ولی قحطی نیومده بعدا میگیری بازم داروخونه ها دارن
اون روزی اخبار اعلام کرد کمبود شیرخشک و مای بی بی نداریم نترس عزیزم منم بچم شیرخشکی هست
منم همینم عزیزم شما چند تا گرفتی
گیر میاد عزیزم لطفاً به استقبال مصیبت نرو
این بچه ها خدا خودش هواشون رو داره
منم همینطور انشاالله همچی درست بشه ما هم از نگرانی در بیام
منم خدا به داد بچه هامون برسه
الان هم شیر خشک هست اصلا نگران نباش
منم همبن طورم💔
نگران نباش عزیزم همه چی درست میشه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.