۷ پاسخ

این خیلی خوبه
الان پسر منم داره میخوره
من میریزم رو پوره سیب بهش میدم
تو شیشه شیرش نمیشه بریزی که خاصیتش میره
باید بریزی روی یک الی ۲ قاشق شیر
یا روی غذاش روشم نوشته رو چی بریزی دیگه

واسه نفس تنگی و سرفه س
خواهر زاده بزرگه دوز بالاتر شو میخوره قرص شو.

ساعت ۵ تا ۶ اینو استفاده کن عالیه
توی یه فنجان کمی شیر بریز بعد اینو قاطی کن بده بخوره

اره واسه سرفه اس
دکتر پسرمم بهش داده بود

بله واسه سرفه است خیلی خوبه

بله برای سرفه س

اره عزیزم بریز تو شیرش بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان عرشیا9&ایلیا مامان عرشیا9&ایلیا ۱ سالگی
مامان محمد حسام مامان محمد حسام ۱۷ ماهگی