بچه ها شیرخشک گیر میاد ؟ نمیدونم چندتا بخرم

۷ پاسخ

والا من آپتامیل استفاده میکردم دیگه گفتن گیر نمیاد و تولید نمیشه حالا یه نمونه دیگه گرفتم که دوتا دونه بیشتر ندادن

آره بابا همه داروخونه ها دارن منم خریدم

اره همه جا هست ولی دو تا میدن

قیمت سهمیه چنده؟؟

والا داروخانه ما دوتا بیشتر نمیده

تو تهران که بود
اینجا بیشتر از دوتا نمیدن.

سهیمه پسرت چهارتا هست بیشتر چهارتا بعید میدونم بدن

سوال های مرتبط