۵ پاسخ

میگن زیر یکسال فقط جوشیده

من میدم

اره بابا، از شش ماهگی میتونی آب آشامیدنی سالم بدی نیلز نیست بجوشونی، منکه همیشه دادم طوریشم نشده

دکتر به من گفت بهتره ندی، بجوشون

من همیشه اب تصفیه میدم

سوال های مرتبط

مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی