۲۲ پاسخ

واقعا یه سریا خیلی عجبین
بیای از جنگ بگی میگن استرس میدی
بیای از خرید و روزمره بگی باز یه چی دیگه میگن🫠

هنوز نمیخرما نگید تو این شرایط تو فکر چی ....
بخدا لباسام از چهار سال پیشه🙁😑

همیشه همه چیو نذار یدفه باهم بگیری
هرچیزی ک نیاز داری رو تو همون تایم بگیر
ک یدفه بهت فشار نیاد🩷🤌🏻

دیگه الان چیز خوب بخای تو همین رنج قیمتاس خب
عشقم دیگه چیز ارزون گیر نمیاد اصلا

چقدر منی.🥲بزور ی 5تومن خرید کردم از هر کدوم ی دست خریدم .به شوهرم گفتم هیچی ندارم 😁گفت اگه کل بازار رو بخری باز میگی هیچی نداری .مرد ها هیچ وقت نمیتونن زنا رو درک کنند .آخه اونا با ی تیشرت شلوار کارشون راه میوفته ولی ما چی 🫠😃من اصلا نمیتونم لباس تکراری بپوشم افسردگی میگیرم

اینجا شلوار لی طرح جدیدا زخمی ها با لباسش1خوردی

عزیزم من شافل قد نود واسه خودم حدو دوماه پیشش خریدم ۱ و ۱۰۰ قبل جنگم واسه پناه یه شافل گرفتم حدود ۷۰۰

پوشاک ایرانیان از ۷۰۰ تا ۹۰۰ داره جنساشم خوبه من از اونجا میخرم سرچ کن ببین تو شهرتون شعبه داره یانه فروش از سایت هم داره

امروز رفتم یدونه گرفتم
۱۹۰۰

من سفارش‌دادم بگ مازراتی ۵۰۰

من خودم قرار بود برم بازار تهران خرید
خرید کردن هم واقعا دل خوش می‌خواد ک ما فعلا نداریم
پولی هم ک همسرم برام واریز کرده بود رو ریختم داخل یه حساب جدا ک ازش استفاده نکنم با اون پول طلا بخرم تا شرایط لباس خریدن فراهم بشه😁😁

شلوار جین ۴۰۰ ۵۰۰

درخواست بده بهم عزیزم

اینجام همین قده قیمتش

قم من غروب بی ون بودم کت شلوار خریدم ۲۵۰۰
ی شلوار جین خریدم۱۱۵۰
ی شومیز۸۰۰

من خریدم ۲۲۰۰
خیلیییی گرون همه چی
ولی چاره ای نیس
ما شهرستان هستیم خداروشکر خبری از ج ن گ چیزی نیس

اوضاع که بهتر شد همه خریدات رو برو قم انجام بده. دوساعت راهه ولی خیلیییی ارزونتره لامصب. قم و کاشون هم خیلی با کیفیت میتونی پیدا کنی هم خیلی قیمت مناسب

منم خیلی وقته جیزی نمیخریدم میگفتم عید میخرم
پارسال رفتیم مشهد خیلی کم خرید کردیم ولی امسال همه جی لازمم

تو این شرایط من ک نمیگیرم صبر میکنم با دل خوش برم
یه جا یک ماه پیش گرفتم شلوار بگ ۹۸۰
جاها دیکه خیلی گرون تره

کت مانتو ۵-۶ تومن جنس مضخرفففف

۱۹۰۰گرفتم🫠

ما مشهدیم
جنس خوب همین قیمتاست
ولی جنس معمولی تا یک تومن پیدا میشه

همین الان ک جنگه لباسات تمام شده😂

سوال های مرتبط