مفنامیک اسید دو تا بخور شاید بند بیاد ولی برو سونو
مفنامیک اسیدهر 8 ساعت بخور یه آمپول ویتامین k اگه گیرت اومد بزن
نشاسته دو قاشق بریز تو اب سرد بخور
عزیزم اورژانسای مامایی فکر کنم باشن ی سر بزن اورژانس کنار این درمان ها برای تقویتی هم عسل بخور آجیل یا جگر و گوشت بخور
نشاسته زیاد با اب حل کن بخور
من دوماه و ۱۵ روز از زایمان گذشته هنوز لکه بینی دارم
مفنامیک اسید بخور هر ۸ ساعت اگه کلا شدیده ک باید قرص جلوگیری بخوری
عزیزم عدس ریز رو با نبات آسیاب کن همونجوری خام روزی دوتا قاشق بخور
منم اینجوری بودم فقط این خوبم کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.