۸ پاسخ

مفنامیک اسید دو تا بخور شاید بند بیاد ولی برو سونو

مفنامیک اسیدهر 8 ساعت بخور یه آمپول ویتامین k اگه گیرت اومد بزن

نشاسته دو قاشق بریز تو اب سرد بخور

عزیزم اورژانسای مامایی فکر کنم باشن ی سر بزن اورژانس کنار این درمان ها برای تقویتی هم عسل بخور آجیل یا جگر و گوشت بخور

نشاسته زیاد با اب حل کن بخور

من دوماه و ۱۵ روز از زایمان گذشته هنوز لکه بینی دارم

مفنامیک اسید بخور هر ۸ ساعت اگه کلا شدیده ک باید قرص جلوگیری بخوری

عزیزم عدس ریز رو با نبات آسیاب کن همونجوری خام روزی دوتا قاشق بخور
منم اینجوری بودم فقط این خوبم کرد

سوال های مرتبط