بچم خیلی خیلی تو خاب میپره بالا
چیکارش کنم؟

۸ پاسخ

رفلکس طبیعی نوزادانه نشونه ی بدی نیس تا چهارماه رفع میشه

قرآن و چاقو زیر بالشش بزار چله داره

قنداقش کن عزیزم ک راحت بخوابه

چیز خوبیه
رشد مغزی دارن تو همین تایم رفلکس

سلام عزیزم‌قنداق کن

الان حس میکنه هنوز داخله شکم و داره حرکت میکنه تا بیاد عادت کنه چند روز طول میکشه قنداقش کن

با پتو دورپیچ یا پارچه خشک کن نخی ها حالت قنداق یواش بپیچ دورش,بیشتر دور دست هاش پیچیده باشه پاهاش زیاد مهم نیست
باعث میشه کمتر بپره و راحتتر بخوابه

فک کنم تو این سن طبیعی باشه
صداهای اطرافت رو سعی کن کنترل کنی
زیاد سرو صدا نشه براش

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۴ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی