۱ پاسخ

ببر دکتر باید اول علت اسهال تشخیص داده باشه ممکنه میکروبی باشه

اما تا میبری قطره پدی لاکت یا بایو لاکت بگیر واسش فعلا

ولی حتما ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه 🧿❤️ مامان دوتا جوجه 🧿❤️ ۱۴ ماهگی