کیا با نور گوشی با نینی بازی میکنن

۶ پاسخ

ضرر داره

خیلی کار بدیه

من امتحان کردم تکون نخورد😕

من
یه وقتا تکون میخورد یه وقتا نه
ولی زیاد نور نگیر خوب نیس

وقت بازی نداریم خواهر😅
ی بار چند وقت پیش تست کردم زیاد تحویلم نگرفت

من تاحالا نور گوشیمو امتحان نکردم
حس میکنم ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی