۷ پاسخ

اتفاقا برعکس دوشیدن شیر باعث زیاد شدن شیر میشه

اره کمتر میشه

باید مک هم بزنه کلا بدوشی خوب نیست مثلاً من روزی دوبار تقریبا میدوشم بهش میدم وقتایی از سینه ام میریزع.
دیگه در طول روز خودش مک میزنه

کم میشه من موقع تولد دخترم شیرم خیلی زیاد بود چون نوک سینم زخم شد دوشیدم ولی الان اون شیر قبل رو ندارم

اره اگ مگ نزن حشک میش

نههه زیاد میشع

دوشیدن و مک زدن باعث بیشتر شدن شیر میشه

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی