۷ پاسخ

من خوندم هرچی سینه بیشتر تخلیه بشه شیر بیشتر تولید میشه!

به مرور زمان کم میشه ولی نی‌نی خودش مک بزنه شیر هی جریان داره

کم میشه

چون من هر روز میدوشم با شیر دوش میخوام ببینم اگر کم میشه دیگه اینکارو نکنم

تاثیر داره من همین چند روز انجام دادم موثر بوپ

کم میشه با شیردوش

کلا بچه میک بزنه هورمونی ترشح میش ک بیشتر بش با سیر دوش خب روون میش اما بیشتر فک نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی