من فقط از روز اول دوشیدم
بچم نگرفت سینه
شیر هم نداشتم اتفاقا با شیر دوش برقی زیاد شد
الان راحت دو تا بچه رو می تونم شیر بدم
قرص لاکتاول و پرگنا پرو بخور
و اینکه منظم هم بدوش
مثلا هر ۵ ساعت
نههههه
نه برعکس باعث زیاد شدنش میشه
من پنج روز بچم بستری بود با شیردوش شیرم رله افتاد اتفاقا
اگ بچه مک نزنه و فقط بدوشید بله باعث میشه خشک بشه ولی اگ ن بچه میخوره و میدوشی باعث زیادشدنشم میشه
اگه فقط بدوشی کم میشه ب مرور اما اگه درکنارشیردهی بدوشی مثل اینکه تقاضا زیاده و شیر زیادترمیشه
اره من داره کم میشه با شیر دوش میگیرم
نه اتفاقا تحریک میشه و باعث زیادتر شدنش میشه
نه اتفاقا زیادم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.