بعضیا لک لانه گزینی که صورتی ماننده چند قطره و تموم میشه ولی بعضیا این لک براشون نمیاد و همه علائم ک بخوای بدونی همشون شبیه پریودیه مثل،
درد سینه و ورم کردن ، درد زیر شکم کمر و ران ها، سردرد، حالت تهوع ، همیشه خواب آلو میشی ، همیشه گشنت میشه و شاید علائم دیگه ایی هم باشه
و این علائمی که گفتن بعضیا داشتن و بعضا بدون علائم باردار بودن
منم دوست دارم بدونم ولیمن این ماه خونریزی پریودم مثل همیشه نبودکلا ۳روز پریودشدم سرگیجه دارم فشارمم همش ۱۰روی ۶هست نمیدونم باردارم یانه ۴روز دیگ بی بی بایدبزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.