من تو لیوان میدم ،تا هر چقدر خودش میلش بکشه
هرچقدر میخواد اندازه نداره
جنب جوشش زیاده به اندازه ای خودش میخاد بده بخوره
۹ماهه دیگه نوزاد نیس
هر چقدر میل داره اندازه نداره
هرچقدر میخوره بده بخوره
من تو لیوان بهش میدم به اندازه ای که بخوره
من ک اصلا سی سی ندادم نمیدپنم تو لیپان دادم بهش از اول
اب جوشیده سرد شده نه یخ ها جوری که مثل دمای محیط باشه بریز تو پستونکش خودش هرچقدر خورد
من پسرم یه اندازه ای ک میخاد میخوره و بعدم پستونکو میندازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.