خانمای البرزی خوبید بازم حمله میکنن؟

۵ پاسخ

از ساعت ۱تا ۳ونیم دیشب همش جن گ ن ده بود رو آسمون کرج و....

الان سمت جاده چالوسم

کجا هارو میزنن مسکونی هم میزنن؟

معلوم نمیکنه که یهو حمله میکنن همه چیو زدن چیزی نمونده اما هنوزم روزی دو سه بار صدا میاد

شیرخشک بچم تمام شده باید برم بگیرم

سوال های مرتبط