۱۹ پاسخ

از لحاظ سایزی عوض نکن
چون زودی کوچیک‌میشه
ولی اگر سنگینه سبک بگیر براش

منم این مدلی گرفتم برا دخترم خیلییم سبکه قیافش انگار بزرگه ولی سبکه و راحته

بزار‌بزرگشه بپوشه خیلی خوشگله

اگه راه رفتنش کامله و نمیوفته عوض نکن ولی اگه کامل تعادل نداره عوض کن چون اگه کفش اندازشون نباشه سنگینم باشه برای راه رفتن اذیت میشن پسرمنم اونموقع که تعادل کامل نداشت کفش گرفتم براش بزرگ بود همش میوفتاد

مبارکه عزیزم بزرگیش اشکال نداره چون زود رشد میکنن چون کوچولوان همیشه موقع خرید کفشارو تو دستت سبک سنگینیشو تست کن کفش سبک براشون راحت تره اذیت نمیشن.

این همه آدم میرن بزرگ میگیرن ک بیشتر بپوشن و کمتر هزینه کنن
یه کفی میزارن باجوراب اوکی میشه

چقدر نازه نه عوض نکن دیگه بچه تو رشده

ن خوبه منم همین مدلو واسه دخترم گرفتم پاییز امسال ۲۳گرفتم اونموقع یکم بزرگ بود ولی الان اندازشه

کفی بنداز بپوشون حیفه زود براش کوچیک میشه

ولی عوض نکن پسرمن یکماه پوشید کوچیک شدبراش

کلا این خدلاهمینجوریع منم برای پسرم گرفتم نمیتونه خوب راه بره درصورتیکه انذازشه کلا چون هیکله مدل کفشه راه رفتن سخته

ارع اینا سنگین میشن کلا
۲۲ و ۲۳ خیلی فرق ندارن بزار بمونه

دخترم همین کتونی داره خیلی خوبه راضیم ازش

خیلی قشنگه ولی اون ارزوناش یخورده سنگین ولی توام گرون گرفتی نباید سنگین میشد نمیشه پسش بدی

من دخترم بیست و چهار پاش میکنم
ولی بیست و سه فیت اندازشع

با جوراب براش بپوش کیپ پاش میشه برا بچه منم ی ستیز بزرگتره با جوراب کیپ میشه

با جوراب واسش بپوش اینجوری چند وقت میتونه استفاده کنه منم کفش سایز ۲ شماره بالاتر واسش گرفتم چون خیلی سریع رشد میکنن کفشا هم گرون
خیلیم خوشگل و قشنگه 😍😍😍😍

عزیزم منم سایز ۲۳ گرفتم ..ی کوچلو بزرگشه ولی عوض نکردم بزرگ باشه بهتره

با جوراب بپوش اندازه اش میشه

سوال های مرتبط