شربت پرافیل دادین بچهاتون!؟
نی نی پوشاک شیرخشک

۱ پاسخ

به بچه من نساخت اسهال شد و بعدشم تب کرد دیگه منم همشو ریختم دور
البته خیلی خواب آور و اشتها اوره

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی