خب اگ انقباض باشه ینی خطرناکه؟ینی چی؟ینی هر کی اینجوری باشه باید زایمان کنه دیگه؟
والا منکه با ان تی زایمان نکردم🥴
شکمم همش سفتمیشد که زایمان کردم ۳۶هفته۶روز
انقباضه منم همینجوری بودم ۳۹ هفته زایمان کردم
من از رو ان تی تنظیم کردم دیگه نمیدونم ان تی درسته یاسونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.