۴ پاسخ

خب اگ انقباض باشه ینی خطرناکه؟ینی چی؟ینی هر کی اینجوری باشه باید زایمان کنه دیگه؟

والا منکه با ان تی زایمان نکردم🥴
شکمم همش سفت‌میشد که زایمان کردم ۳۶هفته۶روز

انقباضه منم همینجوری بودم ۳۹ هفته زایمان کردم

من از رو ان تی تنظیم کردم دیگه نمیدونم ان تی درسته یاسونو

سوال های مرتبط

مامان بردیا🩵 مامان بردیا🩵 ۷ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی