بچه من دو روز دگ میشه یسالش هیچی دندون نداره
پسر منم هنوز بی دندون
راحتی بخدا دختر من از ۵ ماهگی دندون در آورد تا الان که چندتا داره بچه خیلییی اذیت میشه خورد و خوراکش بهم می ریزه خوب نمیخوابه حس میکنم بزرگتر بشه دربیاره براش راحت تر بود ببرش آزمایش بده شاید ویتامینش کمه چون بچه فامیلمون میگفت براش آمپول زدن درآورد
اره عزیزم طبیعیه دختر من ۱سالشه چننا داره ولی دختر دوستم ۱سال و نیمشه فقط ۲تا داره
پسر من نزدیک یکسالگی ولی هنوز دوتا داره
والا اونروزی دکتر بهم گفت اگه تا ۱۳ ماهگی درنیاره یدونه داشته باشه هم عادیه😂
و پسر من داره یازده ماهش میشه هنو دندون نداره
بهش میگیم بی دندون😅
طبیعیه بابا دیر در بیاره از اونطرف هم دیر تر دندوناش میوفته بهتره
دختر من چن روز دیگه ۹ ماه رو تموم میکنه هیچی دندون نداره،چه عجله ای داری عزیزم
ن گلم ربطی نداره دخترمنم هیچ نداره تا الان نگران نباش دختر اولم اینطور بود
طبیعیه
دختر منم همین
دختر من ۱۰ ماهشه هیچی هنوز درنیاورده
دختر منم همون دوتا پایینو داره
اره بی دندون
فکرکنم ویتامینش کمه. بچه من ۹ ماهشه۴ تا داره از ۶ ماهگی باید دربیارن
پسر منم کلا یه دندون داره 😅
تازه دو تا دندون دیگهش سرزده
پسر منم دوتا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.