هیچ بیمارستان دولتی سزارین اختیاری انجام نمیده مگر بیمارستان خصوصی یا نیمه خصوصی باشه
هیچ بیمارستانی سزارین اختیاری قبول نمیکنه دکترت باید نامه بده که اورژانسی هستی یا بری آخرین سونوت عوض کنی که بچه به پا هست
غیر از این سزارینت از روی بیمه حساب نمیشه
من رفتم سیدالشهدادکترمم حمزه نژاد بود عملم کرد
البته نیمه دولتی
هیچ کجای دنیا انجام نمیده گلم
ببین مهدوی چجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.