سونو ان تی واجبه؟اگه نرم نمیشه؟

۶ پاسخ

حتماااا برو عزیزم حتما

اره عزیزم سه تا سونوی واجب رو اگ میتونی حتما برو

بنظرم سونو شو برو
آزمایش نه
سردخترم کلا هیچی نگفتم فقط سونو قلب
خیالمم راحت بود گفتم هرچی خدا بخاد
از خدا بچه سالم خاستم
سر این همه جا رفتم اونقدر استرس کشیدم کم بود بیفته
هی ریسک میزنن ادمو میترسونن که بری سلفری بدی آمینو بدی پول اضافی

حتما برو سونو آن تی با انومالی واجبن

خیلی خیلی واجبه حتما برو

اره حتما برو‌ واجبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری