حتماااا برو عزیزم حتما
اره عزیزم سه تا سونوی واجب رو اگ میتونی حتما برو
بنظرم سونو شو برو
آزمایش نه
سردخترم کلا هیچی نگفتم فقط سونو قلب
خیالمم راحت بود گفتم هرچی خدا بخاد
از خدا بچه سالم خاستم
سر این همه جا رفتم اونقدر استرس کشیدم کم بود بیفته
هی ریسک میزنن ادمو میترسونن که بری سلفری بدی آمینو بدی پول اضافی
حتما برو سونو آن تی با انومالی واجبن
خیلی خیلی واجبه حتما برو
اره حتما برو واجبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.