دوستان میشه حتما نظر بدید🥹
بین اسم سپهر و آزاد کدوم قشنگ تره؟🥹

۱۳ پاسخ

منم دوست داشتم اسم پسرمون سپهر بزارم منتهی تو فامیل سپهر داریم خیلی اسم قشنگیه

سپهر....

آزاد رو دوست دارم به خاطر حس رهايي كه ميده😍
جدا از اون آراز و آراد هم خوبه
سپهر رو به خاطر اتفاقاي اخير دوست ندارم🫣

سپهر💙

سپهر حتی سپهراد هم قشنگه

سپهر

سپهر🤍

سپهر بنظر من

سپهر قشنگتره

سپهر😊

سپهر🤍

سپهر❤️

سپهر.

سوال های مرتبط

مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وششم بارداری