وزن تولد ۳.۳۰۰ بود که بعد از زردی شد ۳.دوماهگی ۴.۷۰۰ . مرکز بهداشت و دکتر گفتن وزنگیریش خوبه البته چون یک ماهه اول وزنگیری نداشت وگرنه که باید ۵.۵ میبود حداقل.ولی درکل گفتن مشکلی نداره و چون داره وزن میگیره جای نگرانی نیست.
پسر من دوماه و ۱۲ روز ۵ و نیم بود
۴۶۰۰.
۵ کیلو
۵ و ۴۵۰
۶۳۰۰گلم
۴و ۴۰۰
۵کیلو
۴۷۵۰ بود. وزن تولدش ۳۱۶۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.