اولین سونوگرافیتون رو چند هفتگی رفتین؟

۱۳ پاسخ

من ۴.۵ هفته بودم واسه چک کردن ساک و تشکیلش رفتم

من چون خونریزی داشتم گفت بیا سونو که رفتم ۶هفته و ۱روز بودم

۵ بودم فک کنم چون سابقه سقط داشتم دکترم همینکه ازمایشم مثبت شد فرستادم سونو

من ۵ هفته بودم ساک رفتم
۷ هفته قلب

پنج هفته و سه روز واسه اینکه مطمئن بشم داخل رحمه

۸ هفته

2 هفته رفتم 😂😂
من خیلی عجول بودم 😶🤣

من امروز میرم سنو تشکیل قلب

۷هفته

من ان‌شالله ۱۲هفتگی میرم

۸ هفته برای تشکیل قلب

۷ هفته

۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان روشا مامان روشا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نازلی یا ایلماز مامان نازلی یا ایلماز هفته پانزدهم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان rahaa مامان rahaa هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم هفته بیست‌ودوم بارداری