من ۴.۵ هفته بودم واسه چک کردن ساک و تشکیلش رفتم
من چون خونریزی داشتم گفت بیا سونو که رفتم ۶هفته و ۱روز بودم
۵ بودم فک کنم چون سابقه سقط داشتم دکترم همینکه ازمایشم مثبت شد فرستادم سونو
من ۵ هفته بودم ساک رفتم
۷ هفته قلب
پنج هفته و سه روز واسه اینکه مطمئن بشم داخل رحمه
۸ هفته
2 هفته رفتم 😂😂
من خیلی عجول بودم 😶🤣
من امروز میرم سنو تشکیل قلب
۷هفته
من انشالله ۱۲هفتگی میرم
۸ هفته برای تشکیل قلب
۷ هفته
۶ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.