دقیقا مثل پسرمن😥
بذار به حال خودشمیخوره کم کم بده وعده هاشو زیاد کنه
اله بچه بد غذا بد غذا میمونه بزرگ هم بشن درست نمیشن دخترای من ۲۰ ساله و ۱۶ ساله هستن همچنان بدغدا هستن پسرم هم روی اینا رو کم کرده😭😭
راستی اوضاع اونجا چجوره؟؟؟
وای پسر من دیونم کرده هر چی میدم میگه سیرم میگم چی خوردی که سیر شدی 😭😭😭
چون خودت استرس داری اونم بدتر میکنه خواهرزاده همینه لجباز شده ببین کار بهش نداشته باش هرچی خورد بیخیال باش اشتها آور آنچنانی تاثیری نداره
پسر منم ۷سالشه خعلی بد غذای باباشم همونطوره الانم که استرس جنگ داره بدتر شده باز مدرسه میرفت یکم بهتر شده بود من این اشتها آورا رو امتحان کردم دوره ای خوب میشه ولی بخوای همیشه بدی خب خوب نبی بلوغ زود رس میاره ببین پسر من اصلا شکمو نیس ژنتیکی هستش مثل باباشه
اشتها اور دادی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.